dinsdag 26 januari 2010

50!

Zondag 24 januari middernacht. Er werd gezongen in de tuin. Lang zal hij leven! 50. Abraham. Een giga opblaaspop laat ook aan iedereen die langs komt weten dat ik deze mijlpaal heb behaald. Familie en vrienden waren er om te feliciteren en te proosten.
Gisteravond werd het écht gevierd en wat heb ik er van genoten. Het schijnt dat degene die er bij zijn geweest dat aan me hebben kunnen zien.
De eerste verrassing was dat Koos Blauw, onze WC drummer, speciaal voor mij kwam om de twee gitaristen met zijn fantastische gedrum te versterken. De volgende verrassing was dat mijn collega's Karin en Monique een speciale PBGL spiegel over mij hadden gemaakt. Leuk! Ik werd getrakteerd door Fleur en Anke met een prachtige uitvoering van "only if you have a dream". Gevolg door Hallelujah. Fleur solo. Merel nam spontaan de rol van ceremoniemeester op zich. Door drie vrienden gepersifleerd te worden was de volgende traktatie, waarbij drie vriendinnen Truus feilloos nadeden in haar reacties op mij. Tranen over mijn wangen van het lachen. Daarna de zeilboot van Truus. Het betere natte ogen werk zal ik maar zeggen.
Apotheker Philip, maar op de eerste plaats buurman, zorgde er voor dat ik alle pillen kreeg die je nodig hebt als je eenmaal de vijfitg bent gepasseerd. Dick Kok liet tenslotte ook weer zien, beter gezegd horen, waarom hij dit jaar de perfecte Prins Carnaval is.
Dat alles was de opmaat voor een prachtig slotakkoord van het feest. Waarbij Jaap de band, zíjn band, ging versterken.

Vandaag geniet ik na van een prachtige avond. Een collega zei me het al. En het klopt. Ook nu ben ik ouder dan ik ooit ben geweest en jonger dan ik ooit zal zijn. Iedereen die er was: onwijs bedankt!
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Beste Martin

    Wat leuk van je om met je 50ste verjaardag alles uit de kast te trekken en een groots feest te organiseren. En dat er dan kosten nog moeite gespaard worden om je zo prachtig toe te zingen en al je eigen aardigheden te memoreren. Ik ben er jajoers op: meestal doen mensen dat pas als je begraven bent, maar jij hebt dat op je 50ste al voor elkaar. En dan dat geweldig mooie lied van je eigen vrouw, ik had ook tranen in m'n ogen Martin. Bedankt! Peter de Vos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Martin, je bent een heerlijk eerlijk eigen-aardig mens.Ik wens je toe dat je dat iedere dag een beetje viert.... Saskia de Bruin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Robbert de Lange5 februari 2010 om 19:43

    http://www.youtube.com/watch?v=CXeoby3l1ts

    Top! dat zijn toch mooie kado's om te krijgen. Geniet van de 2e helft van je leven Martin!

    BeantwoordenVerwijderen