zaterdag 12 december 2009

Blue tooth keyboard

Mijn zwager noemt mij wel eens Mr. Gadget. Ik weet ook niet waarom ;) Feit is wel dat het allerleukste gadget wat ik ooit gehad heb een bluetooth foldable keyboard was voor de Palm. Deze vouwde in vierde delen als een accordeon in en uit elkaar. Typen maar en via blue tooth kwam het in mijn pda.

Daarna kocht ik voor de Ipaq een soortgelijk toetsenbord. Na de aanschaf van de nieuwe generatie pda's, een HTC touch en zijn opvolger de HTC touch HD ging het toetsenbord bij de museumstukken. Ik kreeg hem niet meer aan de praat. Tot mijn goede vriend Wil dit weekend ging pielen en het apparaat wél in verbinding bracht met de Touch HD. Dit bericht dus blue tooth getyped en verzonden. Je kunt er maar gelukkig van worden.....

1 opmerking:

  1. Bijna goed, Martin. De Palm had geen bluetooth aan boord. De verbinding was serieel. Toch blij dat je dit geluk hervonden hebt. Groet, Wil

    BeantwoordenVerwijderen