vrijdag 27 november 2009

Einstein


Wordt het leven makkelijker met de nieuwe media? Of alleen maar onoverzichtelijker? Nadat ik een paar jaar terug al Hyver geworden ben, omdat ik mijn beide dochters toch ook als vriend wilde hebben, ben ik een paar maanden later ook toegetreden tot het meer zakelijke Linkedin. Onlangs ook nog maar lid geworden op Facebook. Daarnaast dan nog een eigen website, http://www.martinstam.nl/, die maar door een paar mensen in een jaar worden bezocht. Dan gisteren (wederom) een account gemaakt op Skype. MSN heb ik ook wel eens gebruikt. Vervolgens bel ik uiteraard vast én mobiel. E-mailen en SMS noemen we maar niet meer nieuw. En nu dan ook blogger. Oh ja, ik vergeet haast te vermelden dat ik ook heel af en toe twitter. Zo slim als Einstein moet u zijn om me nog virtueel te volgen!

MP

ps: aanrader om te lezen, het boekje "de generatie Einstein". Gaat over de jeugd van tegenwoordig in vergelijking met de jeugd van tegenwoordig een generatie terug en een generatie daar voor. En wat de invloed van alle nieuwe media en communicatie heeft op de jeugd. En dus ook op ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten