zondag 29 november 2009

3-1 verlies....

9.15 uur. De deurbel. Oeps....De voetbal gaat dus wél door. Met hoge snelheid naar Spierdijk, waar we moesten aantreden tegen St. George. Tweede op de ranglijst en wij bungelen ergens onderin. Daar aangekomen kwam ik erachter dat ik aleen mijn schoenen bij me had. Dus weer terug naar Wognum om net voor het begin van de wedstrijd te kunnen aantreden. 0-0 bij de rust, waarop ik mocht wisselen. Het was mijn beurt. Shit. Alle verkeersovertredingen voor niets. Beter zo, ik had volgens mij minimaal 4 keer de bal verkeerd afgegeven. Bij 2-0 achterstand mocht ik nog even invallen en wist de assist te geven tot 2-1 en voelde me weer gelukkig. Helaas, direct daarop scoorde een Spierdijker van bijna tweeëneenhalve meter lang 3-1. Gelukkig won het eerste van Spartanen haar tweede wedstrijd van het seizoen met 2-1 van de buren uit Spanbroek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten